A nálunk hagyott kazettákat és másolatokat a megrendelőlapra adjuk ki. Tehát annak adjuk ki ezeket, aki fel tudja mutatni a nálunk lévő, aláírt megrendelőlap másolatát. Ezt a kazetták leadásakor kapja meg tőlünk minden megrendelőnk emailben.
Bármi baj történik a megrendelővel, vagy valami egyéb oknál fogva nem tud a kazettákért jönni, a megrendelőlappal bárkit el tud hozzánk küldeni, akiben megbízik, mi ki fogjuk adni neki a kazettákat és a másolatokat. Ezért is fontos vigyázni erre, mert mi nem jegyezhetünk meg mindenkit, tehát bárkinek odaadjuk a kazettákat, aki a megrendelőlap elektronikus másodpéldányát nekünk fel tudja mutatni.
Amennyiben a megrendelőlapot a megrendelő elveszíti, úgy más egyéb módon kell bizonyítani azt, hogy jogosult a kazetták és a kész anyag átvételére. Ezt legegyszerűbben és leginkább hitelt érdemlően úgy tudja megtenni, hogy az adminisztrációkor nálunk megadott email címéről ír nekünk egy emailt arról, hogy a megrendelőlap elveszett, valamint megírja, hogy név szerint ki fog a kazettáért jönni. Fontos, hogy az email a ladáskor nekünk megadott email címéről érkezzen, különben nem tudjuk figyelembe venni.
A fentiek megrendelőink érdekeit szolgálják. Bárkinek nem adjuk ki az anyagaikat, ezek személyes dolgok, személyes emlékek, arról már nem is beszélve, hogy a nálunk hagyott adathordozók konkrét anyagi értéket képviselnek. Gondoljunk csak példaképpen egy öröklési vitára, amikor az örökös leadja az anyagot hozzánk, majd mondjuk egy testvér, aki kimaradt az örökségből eljön hozzánk azzal, hogy őt küldték a kazettákért és az elkészült anyagért. Mi nem tudhatjuk kit mi illet, mi csak azt tudjuk, ki jogosult átvenni a kazettákat, erre szolgál a leadáskori adminisztráció és a megrendelőlap.