Foxpost megrendelés

A folyamat:
1. Kitölti az online megrendelőlapunkat, a megfelelő rovatban feltüntetve, hogy hová kéri a visszaküldést (Foxpost automata, vagy saját cím). Megjelölheti azt is, hogy nem kéri vissza a kazettákat.
2. Ön feladja nekünk csomagban a kazettákat és esetlegesen a meglévő adathordozót (pl. pendrive, külső hdd) de tőlünk is kérhet, vagy választhatja felhő szolgáltatásunkat is. Elhelyezi a csomagban egy papírlapra leírva a nevét, elérhetőségét és az online megrendelőlap számát, amit emailben megkapott.
3. Miután megérkezik a csomag, kivesszük az automatából, erről mi külön értesítést nem küldünk, mert ezt a Foxposttól kell megkapnia, ahogy a csomag mozgásának minden állapotáról.
4. Elvégezzük a digitalizálást.
5. Megírjuk Önnek emailben, hogy elkészültünk és a fizetendő összeg átutalását/befizetését kérjük a bankszámlánkra.
6. Az összeg megérkezése után feladjuk Önnek csomagban a kazettákat és a kész anyagot tartalmazó adathordozót az Ön által kért címre, vagy automatába. Amennyiben felhőbe kérte a digitalizálást, úgy ebben a fázisban küldjük el Önnek emailben az Emlékmentő felhőhöz történő hozzáférés adatait, így letöltheti a teljes kész anyagot.

Figyelem! A Foxpost nem tünteti fel a feladó elérhetőségeit a csomagon. Ezért a csomagba mindenképpen helyezze bele egy papírlapon a fent kért adatokat!

Foxpost csomagját ennek a honlapnak a segítségével tudja feladni:
https://foxpost.hu/

A csomagot ide kérjük feladni:

FOXPOST automata:

Bp. 15. ker. ALDI Késmárk utca, 1157 Budapest, XV, 15 Késmárk utca 10.
Telefon: 06 70 744-4431
Email: balogh.zsolt@emlekmentes.hu

Fontos, hogy a küldeményt alaposan, törésállóan csomagolja be és olyan módon, hogy azt ugyan abban a csomagban vissza tudjuk küldeni, amelyben érkezett (amennyiben visszakéri a kazettákat). Kérjük vegye figyelembe, hogy a csomag tartalmának esetleges sérüléseiért a feladót, illetve a FOXPOST-ot terheli minden felelősség, cégünk ez ügyben semmilyen felelősséget nem vállal. A csomag megérkezéséről és általunk történt átvételéről a Foxpost küld Önnek értesítést.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a kazetták visszaküldéséért plusz postaköltséget számolunk fel. Erről az Áraink oldalon tájékozódhat, ill. online megrendelőlapunk kiszámolja ezt Önnek. Szintén kérjük annak figyelembevételét, hogy Foxpost és MPL (valamint felhős) megrendelés esetén esetleges elégedetlenség esetén nem áll módunkban semmilyen visszafizetésre, mivel itt nincs lehetőség az átvétel előtt előzetes megtekintésre, mint a személyes átvételnél. Az elvégzett digitalizálást tehát ki kell fizetni mielőtt átveszi a kész anyagot (akár felhőben, akár csomag visszaküldéssel). Javasoljuk, hogy  a félreértések elkerülése végett előzetesen tájékozódjon szolgáltatásunkról ide kattintva.

A kifizetés történhet átutalással, vagy bankfiókban történő befizetéssel a bankszámlánkra.

Minden lépésről emailben tájékoztatjuk Önt vagy mi, vagy a futárcég.

Segítségek a Foxpost küldéshez, fogadáshoz:

Ide kattintva elolvashatja a Foxpost tájékoztatóját az új Z-pont és Z-box (Packeta) lehetőségekről.

Csomag feladás Foxpost automatával:

Csomag átvétel Foxpost automatából: